KOMUNIKACJA
KLIENT
SUTRICON
Prowadziliśmy spójną komunikację, publikowaliśmy treści na YouTube z profesjonalną lektorką i aktorami a nawet edukowaliśmy. Wszystko we wsparciu kampanii na adwordsy.
OPIS
DZIAŁAŃ
Dzięki odpowiednio dobranej grupie docelowej i prowadzonej komunikacji, zdobyliśmy zaufanie do marki oraz poszerzyliśmy grupę odbiorców. Udało nam się wyjść z szerszymi komunikatami, kierowanymi nie tylko do kobiet po cesarskim cięciu, ale również osób z problemami po trądziku, miłośników sportów ekstremalnych czy też przedstawicieli zawodów narażonych na urazy. Nawiązaliśmy także współpracę z autorką książek “Bój się i działaj”, “Wrażliwiec to ja” - Tekstualną.
Przez cały czas trwania widocznych działań w digitalu realizowaliśmy kampanie płatne. Wspierały one działania w social mediach oraz pozwoliły nam poszerzać grupę odbiorców i działać remarketingowo.