KOMUNIKACJA
KLIENT
SKODA AUTO WIMAR
Celem naszej współpracy jest wsparcie sprzedaży oraz zbudowanie świadomości marki, poprzez prowadzenie kanałów w social mediach.
OPIS
DZIAŁAŃ
Jak czujemy markę? Bardzo dobrze! Naszą komunikację opieramy przede wszystkim na lokalności. To co nas wyróżnia, to rodzinny salon w sercu Warszawy. Posługujemy się więc hasłem: “tuż za rogiem”.
Realizujemy nasz “sen o Warszawie” docierając do klientów obecnych i przyszłych, poprzez prowadzenie regularnej komunikacji. W planach mamy także realizację sesji zdjęciowej w salonie. Pozostajemy w stałym kontakcie z klientem i wspólnie wypracowujemy najlepsze rozwiązania.
Za pomocą dopasowanych narzędzi aktywnie monitorujemy działania i wzmianki o marce w Internecie, prowadzimy także kampanie leadowe. Kampanię leadową opieramy przede wszystkim na właściwym zdefiniowaniu grupy docelowej klientów, a także ich upodobań. Nie należy zapominać, że na ilość i jakość zebranych leadów wpływa także szeroko pojęta obsługa klienta, dlatego moderujemy kanały w mediach społecznościowych.
KREACJE
LEAD ADS
![](https://brandahead.pl/images/case/skoda/brandahead_skoda_2.png)
SOCIAL MEDIA
![](https://brandahead.pl/images/case/skoda/brandahead_skoda_3.png)
![](https://brandahead.pl/images/case/skoda/brandahead_skoda_4.png)
SOCIAL MEDIA
![](https://brandahead.pl/images/case/skoda/brandahead_skoda_5.png)